• Dostawa

  • Wysyłka zamówień odbywa się poprzez różne firmy spedycyjne.
  • W przypaku zamówienia produktów od różnych producentów może się zdarzyć, że będą wysłane osobno. Wynika to z różnych lokalizacji magazynów. O tym fakcie zostaniesz poinformowany. 
  • Koszty dostawy oraz czas wysyłki umieszczone są przy produktach.
  • W przypadku odbioru osobistego prosimy o kontakt z nami przed dokonaniem zakupu.
  • Przy odbiorze przesyłki w obecności przewoźnika prosimy sprawdzić stan przesyłki podczas odbioru. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki (np. zerwane taśmy, uszkodzone opakowanie) należy sporządzić protokół szkody podpisany przez przewoźnika i odbiorcę oraz niezwłocznie skontaktować się z nami.

Konsekwencją nie sporządzenia protokołu szkody z kurierem isnieje możliwość odmowy uznania reklamacji przez przewoźnika. W takiej sytuacji będziemy się starać o pozytywne rozpatrzenie wniosku reklamacyjnego u firmy przewozowej, ale niestety nie mamy wpływu na tą decyzję.